Iako domaći turisti nemaju velika očekivanja od hotela u Srbiji, posebno onih koji su još uvek javna svojina, ipak se nadaju usluzi koja je nešto iznad puke samoposluge.
Bila sam u tom hotelu sa drugaricama, cena je niska, a usluga je skroz ok. Osoblje izrazito prijatno, i hotel poprilicno cist. Uzivale smo u bazenu, sauni, stonom tenisu, setnjama.. ko zeli vise od toga za te pare mislim da nije realan,i ne znam o cemu ovde pricamo
Hotel i jeste osmisljen za radnike El Vojvodine i kao takav pruza dosta toga i na najlepsem je mestu na Fruskoj gori u svakom slucaju treba ga malo srediti aj za ove cene necete naci u hotelskoj varijanti nista slicno pogledajte u okolini cene pa ko voli i moze nek izvoli.
Ja samo znam da su tamo reke radnika EV sa porodicama i sirim familijama i da placaju 50% cene... kao da smo u socijalizmu! Zasto bi njima drzava iz budzeta dotirala tih 50%?
Primecujem da se tek 1 % napisanih komentara u celini odnosi na onosto je tema vesti. Sve ostalo je pljuvanje po komunizmu,drugu Titi i ostaloj bratiji.
Cini se da neko zaista hoce da kupi Norcev za tepsiju bureka.
A ne znam kako novinari i vi ostali pametnjakovici ne razmisljate, nije li na delu neka afera nalik onoj sa Tonusom,: ja ti napravim frku,pa ti angazujes mog drugara PR menaĐera za krizne situacije da ti napravi birifing i program za krizu koja te strefila,i napravim ti PR i masno ti naplatim. Naravno,sa onim sto je digao frku podelim pare, ofkors.
A da je takvo stanje, bas i nije. Jel bio neko od vas skoro gore?
Slazem se za one udarne rupe, svaki put razmisljam ocel neki NATO projektil da iskoci odatle.
Hrana je sasvim ok,usluga je dobra,konobari i drugo sooblje ljubazni i usluzni.
Ne znam otkad su to svi postali tolike pokondirene tikve pa cim s epojave kao novosadisti ocekuju kavijar, i ostale djakonije.
Kao prvo, hvala za normalan ton vasih odgovora.
Naravno da nije sve crno belo, a svakako stoji i da socijalizam nije bio idealan.
Dapace, imao je gomilu slabosti, nepravdi i improvizacija.
Nisam ni sociolog ni istoricar koji mogu da definisu sta je ovo danas, ali
stagod da je, pogubno je za ljude.
U socijalizmu je ipak bilo mesta i za coveka i za porodicu i za nekakav oblik smislenog zivota... Bilo je vremena i za odmor i za kreativnost. U skolstvu su svi imali istu sansu i na fakultet nije isao samo onaj ko nije zaista hteo. O zdravstvu da ne govorim, nije nikada trebalo skupljati priloge za bolesnu decu. Nije bilo teorije da ti neko otima posteno zasluzenu penziju. Crkva je bila svedena na pravu meru, taman tolko da budu normalna ispostava religije i da ne mogu da se bahate. Itd...
Ovo danas se svodi na robovsko rintanje, pelene i opstu nekulturu. Korupcija i otimacina. Prekjuce penzije, juce dimnicarina, danas registracija automobila, sutra broj prozora na kuci....
I onda mi dodje neki napaljeni klinac kome su fasistoidi isprali mozak da mi kaze kako komunjare nisu valjale a on eto sada moze da radi sta hoce.
Pa, okej, srecno im bilo sa takvim pasjim zivotom.
Nazad na temu: NORCEVa treba upropastiti da bi ga neki uspesan i snalazljiv zema sto jeftinije kupio. Proverena formula.
@Lotre Nije to bas tako crno belo, da je kapitalizam bilo bi sve privatizovano i znao bi se ko je cemu gazda. Ovako, oni (vladajuca kasta foteljasa koja se jedino konstantno uveceva) zive kao u socijalizmu, imaju javna preduzeca, drzavnu imovinu koji nije drzavna i narodna nego samo njihova ali zato nameti idu na ledja gradjana i porezi kao u kapitalizmu im pune budzete koji se trose bez ikakve kontrole i odgovornosti. Kako je to lepo pogresno smisljeno zar ne?
Sve se ja slažem sa tobom sem u kvalifikaciji trenutnog sistema u državi.
Za tebe je to podivljali kapitalizam, za mene je to srpski post komunizam.
Mađari, Poljaci, Česi, Slovaci, Rumuni, Bugari, Litvanci, Letonci... Svi ti narodi jesu prešli iz komunizma u kapitalizam. Rezultati su očigledni. A ako insistiraš da se i kod nas to odigralo molim te napiši mi tačno u kom vremenskom periodu se to odigralo (probaj barem dekadu da ubodeš) pa da izanaliziramo taj "prelazak".
Volim Frusku Goru i svojevremeno sam isla prilicno redovno u Norcev. Tada, kao i sada, smatram da je prilicno korektna usluga za novce koje vam uzmu za to.
Ono sto me je odbilo od Norceva je put koji vodi do njega.
Zato ne razumem onog ko komentarise dorucak, a ne prilazni put.
Ili mozda dirketor preduzeca nadleznog za taj put nije na tapetu?
Pitajte Batajicku zasto je tako? Preletela je u proslom mandatu Skupstine grada iz DS tamo gde treba kako bi se pozaposljavala rodbina, a ona postala alfa i omega te firme i hotela... ljiljo, ljiljo, pa kakva si to domacica???
Citanje komentara ovih budala kojima je bolje sada nego u socijalizmu je zaista degutantno.
Nigde znanja, nigde argumenta, samo suludi isprani mozgovi.
Koliko covek treba da bude idiot pa da mu ovaj podivljali kapitalizam bude bolji od ONOG zdravstva, skolstva, sudstva i penzionog fonda?
Koliko covek treba da bude kreten pa da mu tajkuni, kriminalci, pljacke i korupcija izgledaju bolje nego uredjena drzava gde se znalo sta te ceka ako krades?
za
02.08.2016 • 19:11
nekog iz vremena
To sto ste napisali nije tacno. Za zaposljavanje, napredovanje i sve ostalo nije bilo neophodno biti clan partije. Druga je stvar sto je u to vreme vecina bila u partiji ali znam dosta ljudi, imam ih i u porodici, koji nisu nikada bili clanovi partije a nesmetano su se zaposljavali, dobijali specijalizacije, rukovodeca mesta...
Tako je. Mogao si da napreduješ - ali do određenog nivoa. Preko toga, samo sa partijskom knjižicom. Mom ocu direktno u lice rekli - jesi sposoban, jesi pametan, jesi obrazovan, jesi vredan - možeš biti šef. Nisi član partije - ne može više od šef. Uđi u partiju. On nije hteo. Nije mu bilo žao, a ni nama.
A tako je bilo i kad je Sloba preuzeo, a i posle Slobe je isto tako (a ustvari i Sloba je titin kadar, a i ovi posle njega su bar polovina od njih bili Titini kadrovi i deca Titinih kadrova). Tako da, ako mene pitate, mi smo još uvek dobrim delom u komunizmu. Prevelikim.
Pa sta je ovaj ocekivao za manje od 6000 pun pansion za cetvoro.Mogao je zenu i decu odvesti u Premijer u Vrdniku i platiti isto to 30000.Pride bi obradovao zenu i ispao faca.
To sto ste napisali nije tacno. Za zaposljavanje, napredovanje i sve ostalo nije bilo neophodno biti clan partije. Druga je stvar sto je u to vreme vecina bila u partiji ali znam dosta ljudi, imam ih i u porodici, koji nisu nikada bili clanovi partije a nesmetano su se zaposljavali, dobijali specijalizacije, rukovodeca mesta...
Drugovi proleteri, ovaj hotel je komunistički da komunističkiji ne može da bude. JKP su komunistička da komunističkija ne mogu da budu.
Vlasništvo su države, partije biraju rukovodstvo. Kad zatreba zaiti se iz budžeta u ulije u bunar. Ja veći komunizam od toga ne mogu da zamislim.
A da, ima onaj deo kad nam otimate imovinu, kao sredinom prošlog veka. Još samo da mi uvedete i radnu obavezu.
Sredite prvo situaciju u postojećoj državnoj imovini (grad, pokrajina, republika) pa mi onda pričajte o prednostima komunizma. Ili je to ona bajka, dobar je to sistem (da upravlja država) samo ljudi nevaljaju.
Svuda u trzzissnoj privredi hotelijerstvo je prepussteno privatnom sektoru, kod nas su javna preduzeca, umesto da investiraju, gradila hotele kako bi zaposleni u ovom povlascenom sektoru za sicu dolazili na odmor. Dakle, NORCEV valja sto pre rivatizovati...
Čini mi se da su mnogi mladi koje je potkačila Titovska euforija rasli u saksiji. Potpuno ste nesvesni svog neznanja.Tada je samo prividno bilo bolje , informacije su bile ograničene živelo se baš onako: što manje dete zna manje je nesretno. Istinski dobro su živeli samo oni sa dobrom pozicijom u partiji. Đžaba ti fakultet, znanje ako nisi član nisi niko i ništa. Ženama je bilo još gore nego muškarcima u to vreme retko koja žena je mogla da napreduje i pored debele veze i partiske knjižice naplata je tekla drugačije. Zapošljavanje je bilo kao i sada ako ti neko negde radi ti si privilegovan još ako si u partiji , primljen si bez razmišljanja. Ništa nije ni sad drugačije samo ljudi lakše dolaze do informacija prvenstveno jer vam sad barem niko ne preti golim otokom ako kažete istinu!
Deo krivice je i na samom kolektivu (citaj: zaposlenima). Umesto da se potrude i sami da obezbede buduce plate, danas sutra, ne daj Boze, ako zatvore hotel, izacice na ulicu i pretice strajkom gladju, ukoliko im mi svi ostali poreski obveznici iz budžeta koji punimo, ne obezbedimo nastavak primanja plata od lagodnog nerada!
LOL
za @aha
Zavisi od coveka do coveka svako ima drugacije standarde sta je to sto je dobro. Ja sam '80 godiste tako da sa videla malo od tog titovog sveta i meni se nimalo nisu svideli ti standardi koje je on postavio .Svi smo mi jednaki samo su neki jednakiji. Svi smo mogli da letujemo na rate da , ali u kakvim uslovima? Obicni radnici su mogli da biraju izmedju kamp prikolica, satora i socijala hotela .... "
Ako ste 80 godiste kako mozete onda uopste znati kakav je bio zivot za vreme Tita . Napisali ste citav roman da biste nam dokazali kako su sadasnji politicari banditi koji nas godinama pljackaju bolji od Tita . Svi zajedno nisu ni milioniti deo ovog coveka . Pominjete tadasnjeg obicnog radnika . Pa u tome je i glavna poenta . Obican radnik u Srbiji NIKAD NIJE BOLJE ZIVEO nego za vreme Tita . Moj pokojni otac je kao strugar u Jugoalatu REDOVNO isao s nama na more a zimi u Sloveniju . Ne pamtim kada je bilo neko ubistvo ili kriminal za vreme Tita . Pogledajte danasnja ubistva i masakre . Sada ne smem na ulicu da izadjem . Da ne govorim koliko smo u Evropi bili cenjeniji i postovaniji . Sta vi uopste hocete da dokazete ? Da su ovi danasnji hostapleri i lopurde bolji od Tita ??? Znam samo jedno : da je Tito danas ziv kompletnu sadasnju skupstinu bi poslao na jedno poznato ostrvo da tucaju kamen.
Ima li taj Balać kakve kvalifikacije da bude direktor hotela? U Novom Sadu se školuju budući hotelijeri i ne mogu da se zaposle jer su svi hoteli privatizovani, a privatne gazde retko zapošljavaju stručnjake. Mogli bi bar hoteli poput Norceva da zaposle hotelijere koji su završili studije o trošku države, makar da se ne baci! A sramota da to tako izgleda, očerupano i jadno.
Da prijavimo? Smehoteka. Kad sam bio u policiji da prijavim potencijalni privredni kriminal samo su me izgurali napolje uz reci da se to svima desava i da tesko moze neko pomoci a i da idu na godisnji i da je svima tesko...
Zavisi od coveka do coveka svako ima drugacije standarde sta je to sto je dobro. Ja sam '80 godiste tako da sa videla malo od tog titovog sveta i meni se nimalo nisu svideli ti standardi koje je on postavio .Svi smo mi jednaki samo su neki jednakiji. Svi smo mogli da letujemo na rate da , ali u kakvim uslovima? Obicni radnici su mogli da biraju izmedju kamp prikolica, satora i socijala hotela a da gledaju direktore, visoke funkcionere, clanove partija kako se bahate u luksuzu na tom istom moru i to ne na rate vec na racun firme. Mogli smo kupiti odecu i obucu? Da bilo je socijala modela odece i obuce na otplatu, bonove u Novitetu, Progresu i slicnim sugavim radnjama a ko je hteo da se obuce normalno morao je da putuje do Trsta i sl. Jer kod nas nista nije moglo da se kupi. Sto se tice frizidera takodje nisam sigurna, vrlo dobro se secam koliko je baka morala sve u zrno da kontrolise da bi svega bilo.Nedeljni rucak svakom po snicla i to je to (a svi u kuci su radili?).Tolko su dobre bile plate(dan danas se prica o njima) a majka pored te dobre plate nikad komad namestaja nije mogla da priusti vec opet na rate.Niko nije mogao da se zaposli na neku vecu funkciju bez knjizice (poznato?) Zdravstvo je do duse bilo na mnogo vecem nivou. Cini mi se da su i sudovi bolje funkcionisali. Suma sumarum ne vidim kako se moze reci da je tad bilo bolje.
Činjenica je da bi trebalo dosta ulaganja u hotel koji je na lepom mestu. Pogoršanju stanja hotela i usluga u istom, najviše je doprinelo bahato ponašanje rukovodstva i njihovih rođaka, prijatelja. Kako da se uloži ijedan dinar u renoviranje, kad šefovi i zamenici šefova jedu i piju bar po dva obroka na račun reprezentacije?! Zatim besplatno izdavanje soba poznanicima, organizovanje kojekakvih privatnih zabava i sl. Sve na račun preduzeća. A šta drugo i očekivati od neobrazovanog i nestručnog rukovodećeg kadra? Da ne pričam o restoranu i glavnom kuvaru koji nosi masnu i umazanu uniformu. Ni hleb iz ruke čovek da mu ne uzme.
Nadam se da će novi direktor "Održavanja i usluga" poboljšati stanje hotela i restorana. Tu treba samo "čvrsta ruka". Srećno!
Sunovrat je poceo kad je na celo EV dosla Jedinstvena Srbija.
Mada ni pre nije bilo savrseno, uvek mi je u njihovom konobarisanju bilo previse politike. Mogu misliti kako je sada kada je jedinstveno-napredna bratija uzjasila.
Milan Balać, bivši direktor Spenasa, GSPa, izvršni ZIGa, sada Norcev... Pa ti likovi se vrte ko na ringišpilu, malo direktor ovde, pa malo tamo, pa savetnik, pa pomoćnik direktora, najčešće se ni ne dolazi na posao, osim ako posao nije "stručni" razgovor u Gondoli ili nekom drugom kafiću. I ceo radni vek prođe. Sve to je identično i na "višem" nivou vlasti. Ministar tamo, ministar onde, malo gradonačelnik, stručnjak za sve. Strašno. Kada će neki lik reći "dosta, bio sam u vlasti, na rukovodećim mestima, situacija je sve gora, kriminal cveta, krade se na svakom koraku, dotakli smo dno, ja neću više. Otvaram pekaru, roštiljnicu (tu sam bar kvalifikovan), uložiću svoje novce (a ne bespovratne kredite od 200.000 evra, kao, recimo, biznismen godine gospodin Perčević ili gospodin Živković, bivši premijer), vratiću sve što sam stekao na vlasti jer je rezultat nula (nisu samo prethodni krivi). Neka dođu bolji, ako ih ima, pošteni, vredni, stručni... A ako takvih nema, odosmo svi u p.m.
da "pohvalim" potez genija koji je ukinuo popust na bazen. . dolazio sam tamo svake nedelje uvek uklapajući i ručak sa prijateljima ili porodicom . . teško da ćemo se opet videti
Bili smo u hotelu na rucku povodom godisnjice braka... Rucak je bio solidan...ali dezert...uzela sam vonu salatu od koje sam pojela samo star zaledjen sladoled, a prezrelo voce sam bacila u tanjir jer sam trudnica... lep je ambijent,ali usluga je iskreno ocajna..
Da dodam, pored udarnih rupa na prilazu gde sam unistio kola, dva puta koliko sam bio prosle godine - bio je na prilazu i parking servis da mi naplati prolaz do hotela. Nikad ikad me nece videti to oskrnavljeno mesto - idealan primer i slika naseg drustva - sa jedne strane slika one lepote koju nam je evropa bacala po glavi (demokratizacija uranijumom) a sa druge strane opeljeseni i razje*ani hotel, i do svega toga unisten put na kom ti jos naplate ulaz...
Svako od nas moze da podnese krivicnu prijavu tuzilastvu ili policiji (jer je krivicna prijava OBAVESTENJE tuzioca o postojanju sumnje da je izvrseno krivicno delo, sto se dalje proverava). Ako znate da je bilo zloupotrebe, korupcije, kriminala i sl. prijavite, mozda neko, nesto i preduzme. Samom pricom i komenterima nece se nista desiti. Pa kad prijavite pitajte ombudsmana sta je uradjeno po vasoj prijavi ili se pozovite na zakon o dostupnosti informacija od javnog znacaja. Ko zna mozda se nesto i promeni. NA PUT OD HILJADU MILJA SE KRECE JEDNIM KORAKOM.
@ Kao i ostalo
02.08.2016 • 11:23
Bio je to dobar hotel, dok ga nije preuzeo Beograd u okviru EPS-a i počeo da vodi brigu o njemu. Dok je pripadao ElektroVojvodini, Vojvodina je vodila brigu o njemu, za svoje ljude i ljude koji svraćaju. Znalo se koji je nivo.
"Jeset,jeste...tamo je moj Mirko kad je radio u distribuciji nocivao i nocivao...da se ne lomata Bata do Banata.....Meni je bilo dobro.....Mirko je lepo zaradjivao, stigao do "doktorata"...lajavci kazu, kupio...pa sta i da je kupio..krvavo je to moj Mirko zaradio...trebalo je imati obraz i zeludac pa se saltati od zutih do crnih...ali majstor je Moj Mirko....sad, da li je tamo bilo zenskinja,pa nema veze...na telefonu je uvek pisalo EMPTY"
Da li se neko seća objekta PTT na Brankovcu? Uporedite ga tada, dok ga je držao Novi Sad i kasnije kada je prešao na upravljanje Poštama Srbije iz Beograda. Šta reći, a ne zaplakati?!
Aha
Pa da
" .. nego i svih onih koji su proziveli bar deo zivota sa Titom, samoupravljanjem itd. Dobar nacin za podsecanje kako je nekad STVARNO bilo, i da nema razloga za nostalgiju za prohujalim vremenima komunizma. .."
Nekad je STVARNO bilo milion puta bolje . Moji roditelji i ja smo svake , ali bas svake godine isli i na more i na zimovanje . Frizider uvek prepun , odlazak u pozoriste i bioskop kad god smo hteli . Odeca , obuca , to se redovno kupovalo . Ulice nocu bezbedne , mogao si se komotno i lagodno setati bez bojazni od huligana , navijaca , mafijasa . Kriminal i ubistva bila su prava retkost. U odnosu na ovu "drzavu" bivsa je bila raj na zemlji . Ovo sada nije drzava vec najobicniji otpad.
Pa čemu se toliko čudite? Jeste da je ružno, ali ko sve radi i rukovodi u našim hotelima,da znate, ne bi se čudili? A možda i radnike ne plaćaju, pa je i njih baš briga,šta je i kako je na stolu?! Nije puno bolje ni u ovim novim, privatnim hotelima***** Možda je malo lepše na stolu,ali da znate šta je u njihovim podrumima,hladnjačama i kuhinjama, ne biste se čudili ovome!A što bi se neko i trudio, ako ne dobija platu mesecima?
Ajd' realno - doručak i ne izgleda "sirotinjski". Sir, mazalice, slatko-slano, viršle, med, u principu sve je tu..pitanje je samo kvaliteta namirnica (ono "baš-baš" im baš i nije trebalo).
Druga stvar je dekoracija zone serviranja doručka koji ovde izgleda apsolutno "nabacano" na sto (da prostite - ko pomije pred svinje)..
Ali nefunkcionalnost opreme (klima, TV) u sobama ili neuredni zidovi i podovi - e to je nedopustivo.
Recimo da je NORCEV jedan od spomenika onom sto se nekad zvalo "Drustvena svojina" i oopstem stanju svesti zvanom "socijalizam". Svacije i nicije, koncept usko povezan sa "sta me briga, nije moje", sto je folklorni nacin razmisljanja ne samo Balkanaca, nego i svih onih koji su proziveli bar deo zivota sa Titom, samoupravljanjem itd. Dobar nacin za podsecanje kako je nekad STVARNO bilo, i da nema razloga za nostalgiju za prohujalim vremenima komunizma.
Ali i NORCEV je deo ideje o privatizaciji, nista drugaciji od svih dosadasnjih privatizacija koje su napravljene u Srbiji odkad je ona osmisljena. Upropastiti sta se moze, dovesti u ocajno stanje, otpustiti sve radnike pa kupiti to isto za dzabe. Cekajte samo jos malo da vidite ko ce da "kupi" NORCEV od drzave i za koje pare, pa da se svi smejemo ili placemo, ako je neko ostao neravnodusan posle svih prevara, ponizenja i razocaranja koje su nam pripremili do sada.
Bio je to dobar hotel, dok ga nije preuzeo Beograd u okviru EPS-a i počeo da vodi brigu o njemu. Dok je pripadao ElektroVojvodini, Vojvodina je vodila brigu o njemu, za svoje ljude i ljude koji svraćaju. Znalo se koji je nivo.
Nije savrsen ali i dalje odlican hotel za to koliko kosta. Ima hotela koji su mnogo skuplji a za dorucak mozete birati ili jaja sa virslom ili slatke mazalice.
Sobe su prilicno ciste, bazen je dobar, hrana je dobra (nije losa). Dorucak na ovim slikama izgleda lose ali ne verujem da je uvek tako. Sigurno je bilo jos necega za jelo (jaja i slicno).
Ja bih ipak pohvalio uslugu koja se dobije i u restoranu na ribarskom ostrvu kao i u hotelu Norcev i mislim da je ovo jedan negativan post na facebooku koji nije misljenje vecine korisnika.
Tako ej i u banji Termal Vrdnik.Klima ne postoji,imate 2 uticnice u sobi sa 3 lezaja,televizor iz 80- tih godina,itison iz vremena Tita,terasa bez plocica sve staro i ofucano a renoviralo se pre 3-4 godine,Bazen se cisti svakih 15-20 dana pa se svi osugaju, sve u svemu javna kuca pod okriljem drzave Sramota a drzava dala toliko para
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Hotel "Norcev" - ružna slika nebrige o javnoj svojini
Autor: Zoran Strika - strika@021.rs
Novi Sad
•02.08.2016.
•09:03 > 11:04
Komentari 63
Outlander
Dezan
Nada
A koliko je samo radnika EV?
Roma
zvonce
Cini se da neko zaista hoce da kupi Norcev za tepsiju bureka.
A ne znam kako novinari i vi ostali pametnjakovici ne razmisljate, nije li na delu neka afera nalik onoj sa Tonusom,: ja ti napravim frku,pa ti angazujes mog drugara PR menaĐera za krizne situacije da ti napravi birifing i program za krizu koja te strefila,i napravim ti PR i masno ti naplatim. Naravno,sa onim sto je digao frku podelim pare, ofkors.
A da je takvo stanje, bas i nije. Jel bio neko od vas skoro gore?
Slazem se za one udarne rupe, svaki put razmisljam ocel neki NATO projektil da iskoci odatle.
Hrana je sasvim ok,usluga je dobra,konobari i drugo sooblje ljubazni i usluzni.
Ne znam otkad su to svi postali tolike pokondirene tikve pa cim s epojave kao novosadisti ocekuju kavijar, i ostale djakonije.
Lotre
Naravno da nije sve crno belo, a svakako stoji i da socijalizam nije bio idealan.
Dapace, imao je gomilu slabosti, nepravdi i improvizacija.
Nisam ni sociolog ni istoricar koji mogu da definisu sta je ovo danas, ali
stagod da je, pogubno je za ljude.
U socijalizmu je ipak bilo mesta i za coveka i za porodicu i za nekakav oblik smislenog zivota... Bilo je vremena i za odmor i za kreativnost. U skolstvu su svi imali istu sansu i na fakultet nije isao samo onaj ko nije zaista hteo. O zdravstvu da ne govorim, nije nikada trebalo skupljati priloge za bolesnu decu. Nije bilo teorije da ti neko otima posteno zasluzenu penziju. Crkva je bila svedena na pravu meru, taman tolko da budu normalna ispostava religije i da ne mogu da se bahate. Itd...
Ovo danas se svodi na robovsko rintanje, pelene i opstu nekulturu. Korupcija i otimacina. Prekjuce penzije, juce dimnicarina, danas registracija automobila, sutra broj prozora na kuci....
I onda mi dodje neki napaljeni klinac kome su fasistoidi isprali mozak da mi kaze kako komunjare nisu valjale a on eto sada moze da radi sta hoce.
Pa, okej, srecno im bilo sa takvim pasjim zivotom.
Nazad na temu: NORCEVa treba upropastiti da bi ga neki uspesan i snalazljiv zema sto jeftinije kupio. Proverena formula.
dzo
dule
Sve se ja slažem sa tobom sem u kvalifikaciji trenutnog sistema u državi.
Za tebe je to podivljali kapitalizam, za mene je to srpski post komunizam.
Mađari, Poljaci, Česi, Slovaci, Rumuni, Bugari, Litvanci, Letonci... Svi ti narodi jesu prešli iz komunizma u kapitalizam. Rezultati su očigledni. A ako insistiraš da se i kod nas to odigralo molim te napiši mi tačno u kom vremenskom periodu se to odigralo (probaj barem dekadu da ubodeš) pa da izanaliziramo taj "prelazak".
Beli
Lala
Tetka
Ono sto me je odbilo od Norceva je put koji vodi do njega.
Zato ne razumem onog ko komentarise dorucak, a ne prilazni put.
Ili mozda dirketor preduzeca nadleznog za taj put nije na tapetu?
Insajder
Lotre
Nigde znanja, nigde argumenta, samo suludi isprani mozgovi.
Koliko covek treba da bude idiot pa da mu ovaj podivljali kapitalizam bude bolji od ONOG zdravstva, skolstva, sudstva i penzionog fonda?
Koliko covek treba da bude kreten pa da mu tajkuni, kriminalci, pljacke i korupcija izgledaju bolje nego uredjena drzava gde se znalo sta te ceka ako krades?
dule
02.08.2016 • 19:11
nekog iz vremena
To sto ste napisali nije tacno. Za zaposljavanje, napredovanje i sve ostalo nije bilo neophodno biti clan partije. Druga je stvar sto je u to vreme vecina bila u partiji ali znam dosta ljudi, imam ih i u porodici, koji nisu nikada bili clanovi partije a nesmetano su se zaposljavali, dobijali specijalizacije, rukovodeca mesta...
Tako je. Mogao si da napreduješ - ali do određenog nivoa. Preko toga, samo sa partijskom knjižicom. Mom ocu direktno u lice rekli - jesi sposoban, jesi pametan, jesi obrazovan, jesi vredan - možeš biti šef. Nisi član partije - ne može više od šef. Uđi u partiju. On nije hteo. Nije mu bilo žao, a ni nama.
A tako je bilo i kad je Sloba preuzeo, a i posle Slobe je isto tako (a ustvari i Sloba je titin kadar, a i ovi posle njega su bar polovina od njih bili Titini kadrovi i deca Titinih kadrova). Tako da, ako mene pitate, mi smo još uvek dobrim delom u komunizmu. Prevelikim.
Nenad
za
Gerga
ntn
dule
Vlasništvo su države, partije biraju rukovodstvo. Kad zatreba zaiti se iz budžeta u ulije u bunar. Ja veći komunizam od toga ne mogu da zamislim.
A da, ima onaj deo kad nam otimate imovinu, kao sredinom prošlog veka. Još samo da mi uvedete i radnu obavezu.
Sredite prvo situaciju u postojećoj državnoj imovini (grad, pokrajina, republika) pa mi onda pričajte o prednostima komunizma. Ili je to ona bajka, dobar je to sistem (da upravlja država) samo ljudi nevaljaju.
bravo
Zivan
Neko iz vremena...
Recepcionar
Josip Broz Tito
Nemate vi blage veze ko je bio Tito ni kako se nekad zivelo . Bitno je da ste napisali komentar.
@LOL
za @aha
Zavisi od coveka do coveka svako ima drugacije standarde sta je to sto je dobro. Ja sam '80 godiste tako da sa videla malo od tog titovog sveta i meni se nimalo nisu svideli ti standardi koje je on postavio .Svi smo mi jednaki samo su neki jednakiji. Svi smo mogli da letujemo na rate da , ali u kakvim uslovima? Obicni radnici su mogli da biraju izmedju kamp prikolica, satora i socijala hotela .... "
Ako ste 80 godiste kako mozete onda uopste znati kakav je bio zivot za vreme Tita . Napisali ste citav roman da biste nam dokazali kako su sadasnji politicari banditi koji nas godinama pljackaju bolji od Tita . Svi zajedno nisu ni milioniti deo ovog coveka . Pominjete tadasnjeg obicnog radnika . Pa u tome je i glavna poenta . Obican radnik u Srbiji NIKAD NIJE BOLJE ZIVEO nego za vreme Tita . Moj pokojni otac je kao strugar u Jugoalatu REDOVNO isao s nama na more a zimi u Sloveniju . Ne pamtim kada je bilo neko ubistvo ili kriminal za vreme Tita . Pogledajte danasnja ubistva i masakre . Sada ne smem na ulicu da izadjem . Da ne govorim koliko smo u Evropi bili cenjeniji i postovaniji . Sta vi uopste hocete da dokazete ? Da su ovi danasnji hostapleri i lopurde bolji od Tita ??? Znam samo jedno : da je Tito danas ziv kompletnu sadasnju skupstinu bi poslao na jedno poznato ostrvo da tucaju kamen.
Perica
Paja
saobracajni ing.
Boki
@novosadjanin
LOL
NOVOSADJANIN
Jovana
Nadam se da će novi direktor "Održavanja i usluga" poboljšati stanje hotela i restorana. Tu treba samo "čvrsta ruka". Srećno!
Peuljanac
Da mu ne bi opet "prošlo poskupljenje :)" ...
w
Mada ni pre nije bilo savrseno, uvek mi je u njihovom konobarisanju bilo previse politike. Mogu misliti kako je sada kada je jedinstveno-napredna bratija uzjasila.
Milan
Kiklop
ex chapman
Smrdija
" .. sa jedne strane slika one lepote koju nam je evropa bacala po glavi (demokratizacija uranijumom) .. "
Za to se zahvali voljenom Zlobi koji se inatio najjacoj vojnoj sili i to preko ledja sopstvenog naroda.
rambo amadeus
Ana
sta se bunite
Boki
POLICAJAC
Neko
stasa
02.08.2016 • 11:23
Bio je to dobar hotel, dok ga nije preuzeo Beograd u okviru EPS-a i počeo da vodi brigu o njemu. Dok je pripadao ElektroVojvodini, Vojvodina je vodila brigu o njemu, za svoje ljude i ljude koji svraćaju. Znalo se koji je nivo.
"Jeset,jeste...tamo je moj Mirko kad je radio u distribuciji nocivao i nocivao...da se ne lomata Bata do Banata.....Meni je bilo dobro.....Mirko je lepo zaradjivao, stigao do "doktorata"...lajavci kazu, kupio...pa sta i da je kupio..krvavo je to moj Mirko zaradio...trebalo je imati obraz i zeludac pa se saltati od zutih do crnih...ali majstor je Moj Mirko....sad, da li je tamo bilo zenskinja,pa nema veze...na telefonu je uvek pisalo EMPTY"
NS
@Aha
Pa da
" .. nego i svih onih koji su proziveli bar deo zivota sa Titom, samoupravljanjem itd. Dobar nacin za podsecanje kako je nekad STVARNO bilo, i da nema razloga za nostalgiju za prohujalim vremenima komunizma. .."
Nekad je STVARNO bilo milion puta bolje . Moji roditelji i ja smo svake , ali bas svake godine isli i na more i na zimovanje . Frizider uvek prepun , odlazak u pozoriste i bioskop kad god smo hteli . Odeca , obuca , to se redovno kupovalo . Ulice nocu bezbedne , mogao si se komotno i lagodno setati bez bojazni od huligana , navijaca , mafijasa . Kriminal i ubistva bila su prava retkost. U odnosu na ovu "drzavu" bivsa je bila raj na zemlji . Ovo sada nije drzava vec najobicniji otpad.
Novosađanin
Put je gori od kaldrme!
S O S a
nermin
SM
ex chapman
ps. ako je odgovor negde u tekstu nemojte zameriti - nisam imao želudac da sve čitam.
Neko
Druga stvar je dekoracija zone serviranja doručka koji ovde izgleda apsolutno "nabacano" na sto (da prostite - ko pomije pred svinje)..
Ali nefunkcionalnost opreme (klima, TV) u sobama ili neuredni zidovi i podovi - e to je nedopustivo.
Aha
Ali i NORCEV je deo ideje o privatizaciji, nista drugaciji od svih dosadasnjih privatizacija koje su napravljene u Srbiji odkad je ona osmisljena. Upropastiti sta se moze, dovesti u ocajno stanje, otpustiti sve radnike pa kupiti to isto za dzabe. Cekajte samo jos malo da vidite ko ce da "kupi" NORCEV od drzave i za koje pare, pa da se svi smejemo ili placemo, ako je neko ostao neravnodusan posle svih prevara, ponizenja i razocaranja koje su nam pripremili do sada.
Novosadjanin
raspad
Kao i ostalo
brasa
TERMAL pa pitaj decka iz DS on je tad bio upravnik valjda zna kud su pare otisle, njegovi su preduzimaci valjda znaju sa tim stvarima
Pera
Sobe su prilicno ciste, bazen je dobar, hrana je dobra (nije losa). Dorucak na ovim slikama izgleda lose ali ne verujem da je uvek tako. Sigurno je bilo jos necega za jelo (jaja i slicno).
Mile
Mihalj
JA
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H